Sabtu, 29 Oktober 2016

Mega Seminar Public Gold

Public Gold memberi peluang kepada masyarakat di seluruh Malaysia untuk menimba ilmu tentang penyimpanan emas. Saya diberi peluang untuk berkongsi pengetahuan yang diperoleh daripada seminar yang pernah saya hadiri sebelum ini yang dikendalikan oleh Master Dealer yang sangat berpengalaman. Antaranya, En Hafizul Hakim, Pn Aisyah Daud, Pn Azizah Hasan , En Syukor Hashim dan En Mohd Zulkifli pembacaan buku seperti Zero Hutang (Mohd Zulkifli) dan Menyingkap Rahsia Pelaburan Emas (Syukor Hashim).
Selain daripada itu, saya berkongsi pengalaman yang ditimba melalui Sales Incentive Program (SIP) yang dianjurkan oleh Public Gold pada tahun 2015. Saya berharap dengan perkongsian ini, dapat membantu masyarakat di luar sana lebih memahami kelebihan menyimpan emas berbanding menyimpan wang. Anda boleh dapatkan perkongsian saya melalui Simpanan Emas Untuk Masa Depan.




1 ulasan:

Jadi Dealer Public Gold

 PROMOSI TERKINI Anda akan mendapat banyak faedah daripada Syarikat Public Gold kerana syarikat yang kukuh di Malaysia. Dealer Public Gold a...