Khamis, 4 Jun 2020

Rugi beli emas?

Jangan beli emas masa ni, rugi. Rugi tak dapat shopping benda lain.
Harga naik atau turun, nilainya tetap tinggi.
Syabas kepada anda yang mula menyimpan. Ramai yang tidak melepaskan peluang mulakan langkah. Simpan emas bukanlah beli hari ini untuk jual esok.
5 tahun lepas, saya keluarkan EPF setelah memilih opsyen pencen. Saya langsaikan hutang yang tidak perlu dan simpan sedikit. Pada ketika itu, ada promo jadi dealer Public Gold dengan menyimpan GAP 5k.
Atas nasihat 3 Star Master Dealer Haji Hafizul Hakim, saya menjadi normal dealer. Kelebihan saya dapat insentif 1% daripada setiap pembelian saya. Jual balik pun dapat 0.3%. Bila saya perkenalkan pelanggan pula, saya dapat juga insentif yang sama. Saya doakan pelanggan saya dan anda yang membaca ini, ikut jejak saya pada masa akan datang. Aamiin.
Dalam tempoh 5 tahun, saya masih mencari rentak. Tahun ini, dapat rezeki lebih menjadi pemangkin semangat saya. Tambah pula, ada moratorium. Saya grab peluang menjadi Priority Dealer. Kali ini, insentif pula 1.5%.
Cuba tuan puan bayangkan. Tiada satu sen pun yuran perlu dibayar. Kita hanya beli dan simpan emas yang kita inginkan. Sama seperti kita membeli emas di kedai. Bezanya, kedai kami di alam maya. Boleh pos ataupun self pick up di cawangan berhampiran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jadi Dealer Public Gold

 PROMOSI TERKINI Anda akan mendapat banyak faedah daripada Syarikat Public Gold kerana syarikat yang kukuh di Malaysia. Dealer Public Gold a...