Sabtu, 6 Mac 2021

Salam Perkenalan daripada Cikgu Elia




Elia Hasimi
mula simpan emas lama. Kemudian 'terjadi' Dealer Public Gold pada awal tahun 2015. Jadi dealer ni free aje, asalkan jumlah belian melepasi minima untuk layak jadi pengedar rasmi.
Niat asal saya jadi dealer masa tu hanya untuk simpanan sendiri sahaja. Tapi lama kelamaan timbul rasa tanggungjawab dalam diri untuk sama sama berkongsi dengan orang ramai tentang kepentingan emas sebagai aset masa depan.
Ramai terkesan dengan pandemik. Ada yang survive, ada yang struggle. Jadi dengan ilmu yang ada, saya nak share apa ilmu bermanfaat yang ada.
Alhamdulillah Allah permudahkan and saya berjaya capai Priority Dealer pada April 2020. Lagi la saya bersemangat nak berkongsi ilmu emas dengan semua apa yang saya tahu. Saya cuma kongsi cara orang simpan emas dengan patuh syariah dan menguntungkan. Lebih kepada tanggungjawab untuk sebarkan ilmu, wang ringgit perkara kedua.
Sebaik-baik manusia ialah yang dapat memberi manfaat kepada orang ramai. Ada ilmu, kita kongsikan bersama.
Jum bersama-sama saya, kita bina empayar emas bersama.
Apa yang hebatnya berada di dalam group #PGALLSTAR adalah kerana kita mempunyai mentor yang super duper
hebat
iaitu Tuan Hafizul Hakim.
Beliau merupakan penulis buku #TravelogEmas telah diulang cetak sehingga 50,000 buah.
Saya adalah anak didik beliau.
.
Bukan itu sahaja, yang lagi best kita ada group yang sangat sangat supportive. Just follow mentor, insyaa Allah pasti berjaya!
.
Saya masih baru, doakan semoga suatu hari nanti dapat mencapai Master Dealer! Insyaa Allah.
Sebarang pertanyaan hubungi di:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jadi Dealer Public Gold

 PROMOSI TERKINI Anda akan mendapat banyak faedah daripada Syarikat Public Gold kerana syarikat yang kukuh di Malaysia. Dealer Public Gold a...